decor
Услуги по събития и логистика

Тайно пазаруване, тайно обаждане, тайно запитване, таен кандидат и т.н.

Подобряване на обслужването на клиентите чрез наблюдение на качеството на работа

Искате ли да разберете колко са доволни клиентите от Вашата услуга или продукт? Интересувате ли се как потребителите възприемат Вашата марка? Ние знаем отговорите на Вашите въпроси!

Нашите методи за проучване на пазара включват:

  • Тайно пазаруване — Метод за проучване на пазара, при който обучени тайни клиенти действат като Ваши потенциални клиенти.
  • Тайно обаждане – Проучване, което Ви дава информация какво наистина се случва, когато клиент се свърже с Вашата компания, магазин или кол център.
  • След продажбено проучване – Уникална концепция за проучване на пазара, която включва анкетиране на клиенти, след като напуснат магазина, докато пазаруването е все още свежо в съзнанието им
  • Брой посещения – вид проучване, извършено в близост до Вашия магазин, което Ви позволява дискретно да сравнявате броя на ежедневните посещения на Вашите магазини с броя транзакции, извършени дневно.
  • Проучване на удовлетвореността на клиентите – систематичен, обективен начин за събиране на информация от Вашите клиенти; метод, който отговаря на въпроса как се чувстват клиентите относно предоставяната услуга или продукт.

Защо да проведете пазарно проучване?

Проучването на пазара е ефективен инструмент за проверка на удовлетвореността на Вашите клиенти и за установяване колко внимателно се държат служителите Ви според установените стандарти.

Услуги по събития и логистика

Интересува Ви възможността да работим заедно? Изпратете запитване – не включва никакъв предварителен ангажимент.

    Въпрос или съобщение *